روانشناس بالینی، روانشناس بالینی تهران، روانشناس تلفنی


روانشناس بالینی کیست؟

از رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی تصاویر واقعی یا غیرواقعی از روانشناس بالینی قرار داده اند، امّا هنوز مردم درک درستی از زمینه های تحصیلی و کار روانشناسان پیدا نکرده اند. مردم گاهی روانشناس بالینی را با پزشک یا روانپزشک اشتباه می گیرند. عده ای هم روانشناس بالینی و روانکاو را مترادف با هم فرض می کنند. خوشبختانه عده ی زیادی نیز روانشناس بالینی را محقق، درمانگر یا عضو انجمن های حرفه ای می دانند.

   مهارت های ضروری یک روان شناس بالینی سنجش، تشخیص، درمان و به کاربستن اصول اخلاقی و حرفه ای است. وجه ممیز روان شناس بالینی، تخصص آن ها در زمینه شخصیت و آسیب شناسی روانی و قابلیت شان در ادغام علم، نظریه و کار بالینی است.

   مشکلاتی که متخصصان بالینی در صدد رفع آن ها برمی آیند عبارتند از: افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات شخصیت، مشکلات بین فردی، شکست های عاطفی، مشاوره و درمان زوجی و کودک و نوجوان. افرادی نیز تنها برای شناخت بیشتر و بهتر خود و رشد و افزایش کیفیت زندگی به روانشناس مراجعه می کنند. روان شناسان با استفاده از صلاحیت، صداقت، رازداری، مسئولیت پذیری و احترام به شأن و حقوق مراجع کنندگان سعی در رفع مشکلات آنان دارند. ابتدا با سنجش و ارزیابی سعی در شناخت مشکل مراجع کنندگان و ابعاد آن دارند سپس با استفاده از تکنیک های درمانی به مراجع کمک می کنند به سوی بهبودی گام بردارند.

برای ارتباط با روانشناس بالینی در تهران می توانید از طریق تماس با شماره 9092305917 از خط ثابت استفاده کنید.

برای مشاوره تلفنی با روانشناس بالینی به صورت تلفنی از شهرستان با شماره 9099071868 از خط ثابت، در ارتباط باشید.

در صورتی که دسترسی به تلفن ثابت ندارید یا در برقراری ارتباط دچار مشکل شدید، برای گرفتن مشاوره تلفنی با موبایل و تلفن همراه اینجا را کلیک کنید.



 مرکز مشاوره و روانشناسی مهرآسا بهترین مرکز روانشناس بالینی ونک